DRAUDŽIAMA LOŠTI NUOTOLINIUS STALO LOŠIMUS IR LOŠIMUS A KATEGORIJOS AUTOMATAIS ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 21 METAI
DRAUDŽIAMA LOŠTI ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 18 METŲ
ĮSPĖJAME: NEATSAKINGAS LOŠIMAS GALI TAPTI PRIKLAUSOMYBĖS NUO AZARTINIŲ LOŠIMŲ PRIEŽASTIMI
DRAUDŽIAMA LOŠTI NUOTOLINIUS STALO LOŠIMUS IR LOŠIMUS A KATEGORIJOS AUTOMATAIS ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 21 METAI •DRAUDŽIAMA LOŠTI ASMENIMS, KURIEMS NĖRA SUKAKĘ 18 METŲ •ĮSPĖJAME: NEATSAKINGAS LOŠIMAS GALI TAPTI PRIKLAUSOMYBĖS NUO AZARTINIŲ LOŠIMŲ PRIEŽASTIMI
Yra gausybė viliojančių ir patrauklių faktorių, dėl ko galima lažintis už Formulės-1 varžybas su Betsafe. Priežasčių tiek daug, kad vargu, ar pavyks jas visas išvardinti. Vis dėlto, pabandyti verta.
Prieš pasineriant į Formulės-1 lenktynių karštinę, pirmiausia reikia nuspręsti kieno formulė trasoje yra greičiausia. Tuomet išsirinkti sportininką, kuris techniškiausiai pilotuoja savo bolidą. Kitas svarbus žingsnis – pasirinkti pajėgiausią komandą, kurioje dirba geriausi mechanikai ir generalinis vadybininkas. Juk taip pasirenkamas mėgstamiausias pilotas, tiesa? Skirtingos trasos, skirtingos jų charakteristikos, nuolat besikeičiančios oro sąlygos, padangų pritaikymas kiekvienam etapui – faktoriai, kurie daro F-1 lenktynes mažiau prognozuojamomis bei daug labiau įtemptomis.
Juk yra ir tokių pilotų, kurie gali lenktyniauti pagal specialiai parengtas komandos instrukcijas. Tai itin svarbus faktorius, komandiniam darbui, nes tokiu būdu pilotas gali siekti ne pergalės, o padėti kitam savo komandos nariui.
Ilgalaikėje Formulės-1 lažybų pasiūloje randami, tokie statymai kaip - kas laimės Pasaulio konstruktorių čempionatą, kas taps Formulės 1 Pasaulio čempionu, ar pilotas ir toliau važiuos savo dabartinėje komandoje, o gal po sezono ją iškeis į kitą.
Betsafe F-1 lažybų sekcijoje randami ne tik statymai už lenktynių nugalėtoją, čia randami ir tokių pasirinkimų, kaip – pilotų žengsiančių ant podiumo trio, greičiausią ratą lenktynėse įveiksiantis pilotas, tęsiant su kiek mažiau tradiciniais: kas pirmaus po pirmojo lenktynių rato, posūkio, ar trasoje pasirodys saugos automobilis bei kurie pilotai bus greitesni tarpusavio akistatose. Nereikėtų pamiršti ir treniruočių bei kvalifikacijos įvairiausi statymai pateikiami ir iš šių disciplinų.
„Formulės-1“ sezonas paprastai trunka nuo kovo iki lapkričio ir trunka maždaug aštuonis-devynis mėnesius. Jame vyksta lenktynės, vadinamos Grand Prix, kurios rengiamos įvairiose pasaulio trasose. Kiekvienais metais lenktynių skaičius gali šiek tiek skirtis, tačiau pastaraisiais sezonais buvo surengta apie 20-23 lenktynės. Šiais metais paskutinės lenktynės bus gruodžio 8 d.
Taškai „Formulėje-1“ skiriami atsižvelgiant į vairuotojų užimtą vietą kiekvienose lenktynėse. Pirmąją vietą užėmęs lenktynininkas gauna 25 taškus, už antrąją vietą – 18 taškų, o už trečiąją – 15 taškų. Taškai paskirstomi dešimčiai geriausių finišavusių lenktynininkų, o dešimtą vietą užėmęs vairuotojas gauna 1 tašką.
Papildomas taškas skiriamas vairuotojui, įveikusiam greičiausią ratą, jei jis finišuoja pirmajame dešimtuke. Šie taškai kaupiami visą sezoną ir lemia vairuotojų ir konstruktorių čempionatų įskaitą.
F1 ir auto moto koeficientus lemia įvairūs veiksniai, į kuriuos mes atsižvelgiame prieš siūlydami juos. Šie veiksniai – tai naujausia vairuotojų ir komandų forma, istoriniai rezultatai konkrečioje trasoje, oro sąlygos ir kiti svarbūs kintamieji, pavyzdžiui, starto pozicijos ir bolidų atnaujinimai.
Betsafe nustato koeficientus remdamiesi statistiniais modeliais, duomenų analize ir pan. Pavyzdžiui, vairuotojas, turintis gerus rezultatus tam tikroje trasoje ir neseniai iškovojęs pergalių, gali būti laikomas favoritu, todėl jo koeficientai gali būti mažesni, o mažiau patyrusio arba mažiau konkurencingą bolidą turinčio vairuotojo koeficientai gali būti didesni.
Savaitę prieš lenktynes vairuotojai praleidžia analizuodami ankstesnių lenktynių duomenis, susipažįsta su lenktynių trasa ir glaudžiai bendradarbiauja su inžinieriais, kad tiksliai sureguliuotų savo bolidus. Jie taip pat dalyvauja treniruotėse, kad išbandytų savo nustatymus ir strategijas. Šie pasiruošimo darbai ir kvalifikacinės sesijos nulemia jų starto poziciją starto rikiuotėje, kuri gali turėti didelę įtaką lenktynių rezultatams.